HAMZABÜKÜ KAMPI

10/08/2019 - 11/08/2019

Haziran 2019’un son günlerinde karavanımız ile kamp yapmaya gittiğimiz Hamzabükü’ne bu sefer grup halinde gitmeye karar vermiştik.

Alper’in çekmiş olduğu panoramik fotoğrafta da görüleceği üzere kamp alanı olarak Hamzabükü’nü seçme nedenimiz  buranın sakin ve halen bozulmamış huzurlı bir doğaya sahip olması idi.

'Yeni medya yüklemeden medyayı yükleyip sonra src de adını yazmak yeterli

Öğlen saatlerinde kamp alanımıza geldiğimizde ilk iş olarak karavanımızı sabitledik. Sonrasında da ilk defa deneyeceğimiz tentemizi karavanımıza taktık.

Daha sonrasında Onur ve Mustafa kamp alanına vardı. Kanoyu aracın üzerinden indirdik. Deniz dalgalı olsa da kano ile denizde gezinti yapıp, Ege’nin hafif serin olan suyunun tadını hep beraberce çıkarttık.

Akşamüzerine doğru gruba Erkan’ların da katılması ile ekip tamamlanmış oldu. Akşam yemeği olarak Onur’un spesiyali olan tenekede tavuk yiyecektik. Akşamsaatine kadar önce oturup sohbet ettik.

Bu arada çocuklarda biraz denize girerek, biraz karavanın içerisinde zamam geçirerek eğleniyorlardı. (Maalesef elektronik aletlerden her ne kadar çocukları uzak tutmaya çalışsak da yine de engel olamadığımız zamanlarda oluyordu)

Günbatımı zamanı yaklaşıyordu. Güneş yavaş yavaş ufukta deniz ile buluşmaya doğru ilerliyordu. Hep beraber sahil kenarında dalgaların eşliğinde bu güzel manzaranın ve dalgaların sesinin tadını çıkartarak günün batımını seyrettik.

Hava kararmaya yüz tutmuştu. Artık ateşi yakma ve tavuğu pişirmenin vakti gelmişti. Ateşi yakacağımız yerin kararını verdikten sonra ilk iş olarak ateşi yaktık. Ve Onur’un 1,5 – 2 saatlik emeğinin ardından keyifle tavuğumuzu yedik.

Saat iyice ilerlemişti. Rüzgarda koyda şiddetini arttırmaya başlamıştı. Artık yavaş yavaş yatma vakti gelmişti. Erkan’lar Karaburun’daki evlerine döndükten sonra çocuklar karavanda biz büyüklerde çadırda uykuya çekilmeye karar verdik

Sabah erkenden kalktık. Saat 08:30 gibi denizde yüzüp sonrasında kahvaltımızı yaptık. Ardından Onur ve Mustafa’ların dönmesi gerektiği için onlar yola çıktı. Biz biraz daha kalıp denizin tadını çıkartmaya karar verdik

Akşamüzeri saat 16:00’ya doğru Hamzabükü iyice kalabalıklaşmaya başlamıştı. Bizim için ayrılma vakti de gelmişti. Yolda Hamzabükü’nün hemen üzerinde yer alan Sarpancık Köyünün manzarası eşliğinde eve dönüş yolculuğumuzu başladık.

Grup halinde yaptığımız bu kampta hem çocuklar hem biz çok eğlenmiş bir şekilde başka kampların hayalini kurarak evlerimize döndük.